الصفحة الرئيسية

عبير صبري غاضبة وتعلق بصراحة على تغير ملامحها بعد خضوعها التجميل!

أبدت الفنانة عبير صبري استيائها من الأخبار التي تنشر والتعليقات الواردة بشأن تغير ملامحها، من جراء عملية تجميل خضعت لها وذلك على إثر تداول صور حديثة لها بصحبة زوجها بدت فيها مختلفة.

 

وأبدت عبير صبري غضبها من محاولات البعض انتقادها بهذه الطريقة لتكتب رسالة طويلة كرد على كل من يسيء إليها، مستعينة بصورة للنجم أحمد زكي وهو يردد عبارة: “كلهم كدابين، وعارفين إنهم كدابين وعارفين إنّنا عارفين إنهم كدابين، وبرضه مستمرين في الكدب وبيلاقوا اللي يصقفولهم”.

تعليق صريح لعبير صبري على تغير ملامحها بسبب التجميل

تعليق صريح لعبير صبري على تغير ملامحها بسبب التجميل

وكتبت عبير صبري كلمات قوية كرد توضيحي لحقيقة الأمور فقالت: “لكن الواحد بيترفع عن المرضى النفسيين الكدابين، والناس اللي فشلت تكون شيء، فملاها الحقد والحسد والغل على اللي حقق شيء، الناس البائسة المريضة اللي فاكرة إنها لما تنشر خبر كذب وهما عارفين إنه كذب عشان يعملوا ترافيك ونسب مشاهدة كبيرة، ويدخلوا المشوهين نفسيا والغيورين والكارهين يطلعوا بؤسهم وسواد قلوبهم ولسانهم اللي بينقط سم.. فاكرين إن سمهم يقلل جمال روحي أو حتى شكلي”.

وأضافت عبير صبري قائلة: ” الواحد ساعتها بيترفع عن الناس المسكينة دي، كفاية النار اللي جوه قلوبهم على رأي المثل مالقوش في الورد عيب قالوا له يا أحمر الخدين”.